دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
اجلاس مدیران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجموع یهودی‌ها در جهان به ۴۰ میلیون نفر هم نمی‌رسد، بنابراین با تقویت وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان می‌توان اسرائیل جنایتکار را از صفحه روزگار محو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز در آیین اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران استان مرکزی که در مدیریت استان برگزار شد، اظهار داشت: شمار مسلمانان در نقاط مختلف جهان حدود ۲ میلیارد نفر است که در ۶۰ کشور جهان زندگی می‌کنند اما مجموع یهودی‌ها در جهان به ۴۰ میلیون نفر هم نمی‌رسد، بنابراین با تقویت وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان می‌توان اسرائیل جنایتکار را از صفحه روزگار محو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران هیچ دستاوردی برای آنان نداشت بلکه موجب تحقیر این رژیم کودک‌کش شد اما پاسخ به تجاوز آنها حتمی است و باید منتظر عملیات وعده صادق ۳ بمانند.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ اقتدار و توان دفاعی و نظامی کشورمان را به جهانیان از جمله آمریکا و اسرائیل نشان و در عملیات وعده صادق ۳ ضربه‌ای مهلک بر پیکره بی‌جان اسرائیل خواهد بود.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان با اشاره به نقش مدیران مدارس علمیه در تربیت طلاب اضافه کرد: شما مدیران وظیفه سنگینی را بر عهده دارید و باید با صبر و حوصله به تهذیب و تربیت طلاب اهتمام بورزید.

با تقویت وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان می‌توان اسرائیل را از صفحه روزگار محو کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha